Sep 12, 2009

lördag.

Usch, jag tog nyss en för lång tupplur, och är nu alldeles yr. Är det inte meningen att tupplurar skall ge ny energi? Fast okej kanske inte om man sover över en timme... jag lär mig aldrig.

Imorse tog vi en promenad och besökte Åbos Fida, och tips till alla Åbobor - Fida har utförsäljning eftersom dom skall flytta och söker nya lokaler i centrum. Nu har dom -70% på allting i butiken! Så skynda fynda, där finns både möbler, prylar och kläder.

Jag hittade idag ett plagg som jag nästan hade glömt att jag ägde - spetscapen från Monki. Jag tror jag kommer att använda den i höst igen, dock inte alls stylad som på bilden (tagen för över ett år sedan). Men visst är den snygg?

Photobucket

Nu ska jag svepa mitt kaffe och ta en dusch, hoppas det hjälper mot trögheten. Ska eventuellt springa ner efter lite vin, blir kanske spelkväll ikväll! Ha en skön lördag people.

No comments: