Jun 10, 2009

pirr i magen.

Niotillfem gjorde för en tid sedan en lista på filmkaraktärer hon kärat ner sig i under åren. Jag tänkte leka lite härmapa! Fast dom flesta ger mig pirr i magen i alla filmer dom är med i, så dom får stå med sitt eget namn, haha.

Photobucket
Elijah Wood. Det började med Sagan om Ringen, sen var jag fast. Jag gick väl på åttan i högstadiet tror jag, kanske sjuan. Mitt rum var tapetserat (seriöst, man såg inte tapeten under) med bilder på honom, och jag skev hans namn överallt. Crazy. Det har nog gått över nu :)

Photobucket
Draco Malfoy i Harry Potter-filmerna. Hahaha. Bad boy osv.

Photobucket
Vampyren Lestat i Queen of the Damned. Vampyr. Så hett. Stewart Townsend är för övrigt snygg som sig själv också.

Photobucket
Jake Gyllenhaal. I alla filmer. Som sig själv. Åh!!

Photobucket
Chuck Bass i Gossip Girl. Bad boy igen. Och så har han ju stiiil!

Photobucket
Jude Law. Även han i alla filmer, haha.

Photobucket
Edward Cullen i Twilight. Som sagt, vampyrer...

P.S. att googla dessa personer var den bästa terapin nånsin. Måste göras oftare!

2 comments:

Anonymous said...

Jake Gyllenhaal i Donnie Darko! Åh" Eller i den där filmen där världen får möta global warming ("Day after tomorrow" kanske den heter?). Han gör sig bäst när han spelar ung tonårskille.

Ms Shallow

Red said...

Ja det är sant! Jag glömde helt bort the day after tomorrow... dålig film, men åh vad snygg ha är... :)