Jan 2, 2010

nyårslöften.

Jag tycker själv att nyårslöften är löjliga men man måste ju ha mål här i livet...hehe.

1. Jag skall börja spara till en Chanelväska. Punkt slut.
2. Jag ska ha roligare. Mindre sitta hemma, mera socialt liv. Eller socialt liv här hemma? Fast Åbo är iofs ganska tråkigt. Borde utvidga mina vyer...
3... vilket betyder att jag vill träffa mer intressant folk!
4. Motionera. Jag förväntar mig inte att se ut som någon Heidi Klum (kanske i smyg) men ja, lite bättre kondition skulle man ju kunna ha.
5. Orka klä mig lite mer fantasifullt på morgonen. Eller okej mycket mer fantasifullt.
6. Jag ska göra en liten resa med Lassi, helst till London eller Berlin men t.ex Tallinn går också bra, bara det inte är i Finland.
7. Se till att Syster Retro fortsätter växa.

2 comments:

sassa said...

pojkvännen finally!

Red said...

sassa - haha har du väntat eller nåt? ;)