Jan 8, 2010

färger till hemmet!

Vi fick hem lite grejer från H&M Home igår!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Matta till köket, kökshandduk, bordslöpare, filt (det måste vara Karin som hjärntvättat mig, nu var den på rea och jag kunde inte behärska mig), och fina servetter. Trots att det är vinter utanför behöver man ju inte ha det mörkt och dystert inomhus!
Idag har jag varit till gymmet och kaffeterat med Catti, vilket naturligtvis ledde till spontanshopping. Nu ska jag laga mig nåt att äta, och ikväll ska jag kika på premiären av Let's Dance där självaste Elin Kling är med och tävlar, det måste ses...

2 comments:

Hallånet said...

Lovely, lovely stuff!

Anonymous said...

hittade likadan turkos skål som du har på bild där på loppis idag, så fasligt fin. / Karin.papper.fi