Dec 16, 2009

utmaning.

Nanó gav mig en liten utmaning som verkar himla kul! Den går ut på att i en vecka göra nåt annorlunda varje dag, t.ex. pröva ett nytt recept, sminka dig annorlunda eller ha på dig nåt du annars aldrig brukar. Jag tänker inte dra till med nåt hardcore, typ simma i ån, men lite färg kan man väl sätta på vardagen!
Jag gjorde en liten veckoplan:

torsdag: klipp håret hos frisören. Det är pinsamt länge sen sist!
fredag: använd byxor. Har inte använt byxor på säkert två år, men eftersom jag ska ta på mig mina färdiga byxor inför genomgången i skolan så passar det ju perfekt ;)
lördag: klä upp mig! Ska på julmiddag med kompisarna så jag får gå all in, yes! Har en svart klänning från H&M som får äntligen komma i användning.
söndag: Gå på en lång promenad, har suttit inne framför symaskinen allför länge.
måndag: Första dagen på jullovet, det kan vi väl fira med julklappsshopping? Om det fortfarande är lika kallt får det bli premiär för min fuskpäls!
tisdag: Kanske jag testar nåt nytt recept, eller ett gammalt jag inte gjort på länge!
onsdag: dagen före julafton. Hmm. Får återkomma med denna!

Här får ni förresten se mina nya boots jag köpte i Helsingfors i helgen:


Rosa och fina, nu återgår jag till symaskinen!

No comments: