Dec 10, 2009

saker som blir lite roligare i fina burkar.

Photobucket
Bomull...
Photobucket
...och fiskleveroljekapslar.

Jag är fortfarande sjuk. Halsen är bättre dock, vilken tur, det finns inte nåt värre än en sjuk hals.
Har lite stegring och snuva och känner mig allmänt hängig och trött. Jag tvättade nyss håret och blev helt andfådd, kul. Nåja jag hoppas verkligen det går om eftersom jag ska till Helsingfors med Catti och föräldrarna på lördag-söndag! Ska bli så himla roligt! Nu håller vi tummar och tår att jag inte har feber mera ikväll, visst?

2 comments:

Anni said...

undrar bara att.. var bor du? Trodde först att du kommer från sverige, men tydligen bor du i finland :) Men i allafall sjukt söt blogg!

Red said...

Anni - jo jag bor i Åbo, Finland, är finlandssvensk så jag förstår att det kan bli lite flummigt ;). Och tack!!