Dec 17, 2009

avreagering.

Den här dagen suger! Jag har suttit framför symaskinen trots världens nackspärr och nu tar det så sjukt att jag snart biter tungan av mig. Byxorna ser förjävliga ut på och god forbid om jag försöker röra mig i dem, sömmarna spricker bara av att jag ser på dem. Så jävla irriterande eftersom det inte är nåt fel på mönstret (sydde ett par andra byxor av samma mönster och dom sitter perfekt). Jag skulle ha lust att börja om från noll men jag har inte tillräckligt med tyg (vi måste använda egenfärgat tyg). Varför måste det mest misslyckade jag någonsin sytt vara ett inlämningsprojekt? Fan.

Det skulle inte vara ett problem om inte skolan stänger på lördag så jag hinner inte färga mera tyg heller.

Det enda positiva med idag är att jag fått håret klippt och uppfräschat. Men inte ens det får mig på bättre humör. Nu går jag och gräver ner mig.

No comments: