Nov 23, 2009

en liten hyllning.

Photobucket
Jag köpte ju som sagt TRESemmé volume shampoo och balsam på lördagen, och har hunnit använda det ett par gånger sedan dess. Jag är redan helt såld! Mitt hår, som blir skitigt efter typ en halv dag, hålls luftigt och rent mycket längre! Om jag inte duschat på morgonen har jag alltid varit tvungen att sätta upp håret inför dagen eftersom det är tungt, platt och stripigt, men nu känns det rent (och fluffigt!) ända till kvällen. Helt underbart, I love it. Hoppas nu bara det håller i sig efter flera tvättar. Jag rekommenderar med andra ord!

2 comments:

Teresa said...

Ja sa ju att de lönar sig att satsa på bra shampoo! O ingen trodde mig när ja envist försökte förklara ;D

Red said...

Teresa - jag sku nog satsa om det sku vara billigare, salongshampon är ju dyra som fan :(. Det här är billigare så därför kunde jag testa, woho ;) bra att det ha kommit till Finland!