Oct 24, 2009

lördag kväll.

Photobucket
Jag mår så himla bra just nu. Trots att vissa saker skulle kunna vara bättre; min kompiskrets skulle kunna vara större, Tessan skulle kunna vara i Finland (kom hem snaaart jag behöver en medmänniska som förstår sig på intressanta saker som mode och folk och andra ytliga grejer), och min ekonomiska situation skulle kunna vara bättre. Men äh, jag har finaste hemmet, finaste pojkvännen och finaste kaninen. Mina studier är roliga och min familj är världens bästa. Önskar man alltid kunde känna såhär.

4 comments:

Anni said...

du har ju en sjukt fin blogg! Tycker om din stil :) Jag känner mig faktiskt ganska likadant just nu som du! Har du färgat btw?

Red said...

Anni - åh tack så mycket! :) bilden är gammal från då jag hade blonderat hår, färgade det tillbaka till rött för en tid sedan, som är min naturliga hårfärg. Trivs bättre så!

Teresa said...

Aah va gullit, kul att du mår bra :)

Tyvärr är det ännu ganska många månader före jag kommer tillbaks~

Red said...

Tessan - jag vet ;) man överlever!