Aug 20, 2009

new make up.

Photobucket

Photobucket
O.P.I Nail Lacquer - Paint My Moji-Toes Red
Clarins Colour Quench Lip Balm - 04

Idag var jag ute och äta middag med familjen eftersom min farmor fyller år. Eftersom det är min födelsedag på tisdag fick jag en liten present av farbror + fru. Jag köper väldigt sällan smink, så jag blir alltid glad om jag får nåt lite bättre sådant som gåva! Naturligtvis måste jag testa dem genast jag kom hem, och jag har bara positiv kritik att ge. Nagellacket har den perfekta smutsrosa färgen, och konsistensen var härlig. Ett tunt lager ger bra med färg.
Läppglanset är helt underbart! På läpparna får jag en svag smutsrosa färg, som skiftar i guld. Det är tunt och lätt och kladdar inte det minsta. Hittills har jag bara ägt en massa budgetläppglans a´la H&M som kladdar och smetar något fruktansvärt. Antar att det är slut på det nu ;)

No comments: