Jun 15, 2009

hej.

Jag har nyss genomlidit århundradets krabbis. Man lär sig liksom aldrig. Jag dricker väldigt sällan nuförtiden, ännu mer sällan så jag blir full, men tydligen räcker det inte. Min mobil är full med bilder på män i handduk och chihuahuor, och jag lider av minnesförlust. Nå, det jag kommer ihåg var kul. Men nu, de heliga orden: jag skall aldrig dricka mer. Och jag menar det. Not worth it.

Photobucket
Snart ska jag kolla finalen i huippumalli haussa och äta chips. Klarar inte av annat.

2 comments:

Sick Individual said...

hell yes, de heliga orden som man bara seger dagen efter... Studerar du också formgivning? va ha du tyckt?

Red said...

SI - nå, utbildningen e ju kiva men hittills har jag haft noll inspiration eller lust att studera, så jag har varit där typ on/off. Om jag börjar igen till höst går jag nog om ettan. Jag tänkte inrikta mig på beklädnad, antar att du också tänkte göra de?